Kven kan få tilbodet?
Dei som av ulike årsaker kan ha behov for å tilkalle hjelp frå heimetenesta.
Må fylle eitt eller fleire av følgjande kriterium:
- ha lett for å falle/har rørsleproblem
- er særs utrygg eller sjuk av andre årsaker
- bur åleine /har lite nettverk
Det er ei føresetnad at den som får innvilga alarm forstår bruken av denne. Alarmen skal kun nyttas i akuttsituasjonar.
Tenesta er ikkje lovpålagt.
Korleis få tilbodet?
I søknadsskjemaet beskriv du dine hjelpebehov.
Søknadsskjema finn du her
Om du treng meir informasjon, hjelp til å fylle ut søknadsskjema eller råd med tanke på kva tenester du bør søke på, kan du ta kontakt med Servicekontoret i Rådhuset.
Dersom du har utfordingar med deg digitale skjemaet kan du printe ut skjema og fylle inn manuelt:
Søknad om helse og omsorgstenester - papirversjon (PDF, 678 kB)
Kva kostar det?
Lenkje til: Pris på tryggleiksalarm
Kva skjer vidare?
Søknader blir behandla etter kvart som dei kjem inn. Seinast innan 3 veker skal du ha mottatt svar frå kommunen med endeleg vedtak, eller med orientering om når du kan forvente endeleg svar.
Klage
Vedtaket kan du klage på jmf. Forvaltningslova §§ 28 og 29. Klaga vil bli behandla av same organet som fatta det opphavlege vedtaket. Klagefristen er 3 veker.
Lover og reglar
Vedtaket følgjer forvaltningslova sine regler for saksbehandling, jmf § 27-36