Utlysing av tilskotsmidlar i området Fjellsætra

Frivillige lag, organisasjonar og ideelle organisasjonar kan søke om tilskot til generell tilrettelegging for friluftstiltak og almenne felles folkehelsetiltak i området Fjellsætra.
 Døme: Tilrettelegging for turstiar, sette ut benkar eller tilrettelegge for aktiviteter i naturen.

Søknadsfrist: 26. mai 2024.

Søk tilskotsmidlar

Kommunestyret har vedteke at midlar frå utbyggingsavtalar kan nyttast til generell tilrettelegging for friluftstiltak og felles folkehelseaktiviteter i området Fjellsætra.  Dette kjem i tillegg til tiltak vedteke i sak 93/16.  Lenke til sak 93/16. (PDF, 72 kB)

Det blir søknadsfrist to ganger i året. Tilskotsgrensa vert løpande vurdert. Samla pott denne gangen er kr 350 000 og det vert tildelt inntil kr 70 000 pr. tiltak.

Ordninga vert administrert av ei gruppe som består av ordførar, kommunedirektør, økonomisjef og kommunalsjef samfunn.

Alle tildelingar skal leggast fram for formannskapet.

Ordninga skal evaluerast innan utgangen av 2025.

Lenkje til kommunestyresak 18/24:
Utbyggingsavtalar Fjellsetra - bruk av fondsmidlar